طراحی سایت املاک در تبریز

با ایده وب ، طراحی سایت زیبا را با قیمت مناسب تجربه کنید

طراحی سایت املاک در تبریز

مهر ۱۴, ۱۳۹۵ طراحی سایت در تبریز 0
طراحی سایت املاک در تبریز

طراحی سایت املاک تبریز یا طراحی سایت آژانس مسکن در تبریز، برای رونق کسب و کار بنگاه های املاک و همچنین دسترسی سریع جویندگان واحد مسکونی یا واحد تجاری انجام می گیرد. ساخت و ساز در کلانشهر تبریز روز به روز در حال افزایش می باشد از اینرو به تبع آن بر تعداد بنگاه های املاک نیز در تبریز در حال افزوده شدن می باشد. بطوری که در 4 سال گذشته  تعداد مشاوران املاک در تبریز 2 برابر شده است.

طراحی وب سایت املاک در تبریز سریع ترین و بهترین راه برای پیدا کردن خانه یا مغازه

با طراحی سایت بنگاه املاک، افراد می توانند در یک لحظه تمامی موارد مربوط به رهن، اجاره و فروش واحدهای مسکونی یا تجاری را مشاهده و مقایسه نمایند.

با وجود ترافیک شهری تبریز، طراحی سایت املاک تبریز موجب می گردد که کاربر از مراجعات حضوری خلاصی یافته و در نتیجه در وقت و هزینه وی صرفه جویی شود. وب سایت بنگاه املاک تبریز و یا سایت آژانس مسکن تبریز راهی مناسب برای بر طرف نمودن تمامی نیازها در زمینه املاک و مستغلات بوده و از جستجوهای بی نتیجه و رفت و آمدهای حضوری مکرر که اکثرا نیز درصد موفقیت کمتری دارند کاسته شده و حتا به صفر می رسد.

مزایای طراحی سایت املاک در تبریز

  • ارایه اطلاعات

شرح مبسوط و کامل موارد مربوط به خرید و فروش واحدهای تجاری و مسکونی، رهن و اجاره املاک، مشارکت در ساخت و ساز در شهر تبریز و حومه در سریع ترین زمان ممکن ارایه می گردد.

  • صرفه جویی

با توجه به کاهش مراجعات حضوری و جلوگیری  در اتلاف وقت موجر و مستاجران یا خریداران و صاحبان ملک و بنگاه داران املاک در زمان و هزینه های حمل و نقل صرفه جحویی می گردد.

  • همیشه در دسترس

وب سایت املاک بصورت 24 ساعته همیشه در اختیار و دسترس جویندگان واحدهای مسکونی و یا تجاری و اداری بوده و همچنین از ماندگاری بسیار زیادی برخوردار است، چرا که آگهی های املاک و مستغلات چاپ شده کاغذی کوتهای دارند. و سایر روشهای تبلیغ همچون تیزرهای تلویزیونی از هزینه های هنگفتی را می طلبد در حالیکه شما با پرداخت یکبار هزینه معقول از وب سایتی برای همیشه برخوردار می شوید.

طراحی سایت املاک

امکانات و خدمات طراحی وب سایت بنگاه املاک تبریز

خدمات و امکانات اولیه ای که در طراحی سایت آژانس املاک تبریز می تواند ارایه گردد بطور خلاصه موارد ذیل را شامل می شود :

  • جستجو

این گزینه در طراحی سایت بنگاه املاک تبریز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. کاربرمی تواند با وارد کردن عنوان کلی مورد نیاز خود، مثلا با وارد نمودن آپارتمان در تبریز تمامی موارد مربوط به فروش و اجاره آپارتمان در این شهر را مشاهده نماید. همچنین امکان جستجوی پیشرفته نیز در سایت لحاظ گردیده است که کاربر بر اساس نوع ملک، قیمت، محدوه مکانی و … می تواند ملک مورد نظر خود را بیابد.

  • نقشه

محدوده جغرافیایی هر ملکی که مد نظر شما در تبریز یا شهرستان های اطراف می باشد بر روی نقشه به نمایش در می آید و از امکان بزرگنمایی نیز برخوردار است.

3 – طبقه بندی و تفکیک

املاک براساس نوع همچون آپارتمان، واحد مسکونی شخصی، ویلا، تجاری، اداری، کلنگی، زمین و … یا بر اساس رهن و اجاره، خرید و فروش، مشارکت و … تقسیم بندی و تفکیک می گردند.

4 – فروش ویژه

در این بخش، املاکی که به دلیل عجله یا نیاز صاحب ملک برای فروش هر چه زودتر و یا هر دلیل دیگر با شرایط خوب و قیمت پایین در معرض فروش قرار گرفته است، معرفی می گردد.

5 – اخبار

مطالب و اخبار مربوط به مسکن، مزایده ها و اطلاعیه ها در مورد مستغلات در این بخش ذکر می گردد.

6- توضیحات ملک

در این قسمت مشخصاتی از جمله: آدرس ملک، متراژ و زیر بنا، تعداد طبقات، تعداد اتاق ها، تعداد واحدهای موجود در هر طبقه، وضعیت آب، برق، گاز، وجود یا عدم وجود امکانات رفاهی همچون: آسانسور، حصار کشی، پارکت، دیوار پوش، سقف کاذب، کابینت، کرکره و …، نوع ملک، شماره مرجع، نام مشاور ملک، نوع معامله، حمام و سرویس بهداشتی، وضعیت  ثبتی و سند ملک، عمر ملک و مواردی از این قبیل درج می شود.

7 – عکس و فیلم

تصاویر قسمت های مختلف خانه یا مغازه (نمای بیرونی و همچنین نماهایی از محیط داخلی ملک) را می توان در این قسمت قرار داد. بویژه درج فیلم و تصاویر در مورد ویلا حائز اهمیت است.

9- امکانات ویژه

برآورد و محاسبه وام ملک بصورت آنلاین در سایت، رزرو وقت برای مشاوره و یا بستن قرارداد در املاک، بخش نمایندگان جهت فروش ملک از جمله امکانات ویژه در طراحی سایت بنگاه املاک می باشد.

قابلیت های شرکت طراحی سایت ایده وب

شرکت ایده وب با تکیه بر دانش و مهارت کارشناسان خود، با توجه به نیاز مشتریان علاوه بر آنکه امکانات متعددی را در طراحی سایت های مختلف علی الخصوص طراحی سایت املاک تبریز مد نظر قرار می دهد، با عنایت به الگوریتم های موتورهای جستجو، با استفاده از آخرین متدها و تکنیک های سئو (بهینه سازی سایت) موجب ارتقای جایگاه و رتبه سایت شما در موتورهای جستجو همچون گوگل شده به گونه ای که از این طریق همیشه در معرض دید کاربران بوده و از همصنفان و رقیبان خود جلوتر خواهید بود. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

برخی از نمونه کارهای طراحی سایت تبریز

طراحی سایت فتویا در تبریز

طراحی سایت شخصی در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراخی سایت شرکتی در تبریز

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *