سئو کلاه سفید

با ایده وب ، طراحی سایت زیبا را با قیمت مناسب تجربه کنید

سئو کلاه سفید

مرداد ۲۱, ۱۳۹۵ مقالات سئو 2
سئو کلاه سفید

شاید همه کسانی که مطلب سئو چیست رو مطالعه کردند و اطلاعات کافی از سئو دارند ،میدونند که سئو به چند روش انجام میشه ولی شاید اطلاعات زیادی از سئو کلاه سفید (White Hat)نداشته باشند. در این مطلب بصورت واضح به این موضوع میپردازیم و شما را با روش های سئو سفید کاملا آشنا میسازیم.

سئو کلاه سفید چیست

به هر روشی که طبق الگوریتم ها و دستورالعمل های موتورهای جستجو برای بهینه سازی سایت انجام شده و بر روی سایت اعمال می شود سئو کلاه سفید می گویند.معمولا نتیجه گرفتن در این روش بسیار دشوار و زمان بر بوده و در زمان فعلی کمتر سایتی مشاهده می شود که بدون انجام سئو کلاه سیاه در نتایج قرار بگیرد اما شما در این روش بدون هیچ ریسکی و کاملا آسوده خاطر به بهینه سازی سایت خود پرداخته و در بلند مدت جواب خواهید گرفت و مطمئن خواهید هستید که با هر تغییر الگوریتم دیگر نگران افت رتبه خود نخواهید بود.

در این روش شما با خط مشی که موتور های جستجوگر تعیین کرده اند حرکت می کنید و طبق قوانین و موازین آنها عمل کرده و از هیچ روشی دیگری برای افزایش رتبه سایت خود استفاده نمی کنید.در زیر به مواردی درمورد روش هایی از سئو کلاه سفید اشاره کرده و توضیحاتی نیز برای هرکدام نوشته ایم که با رعایت این اصول بصورت کاملا طبیعی عمل کرده اید و در آینده هیچ نگرانی از افت رتبه سایت خود نخواهید داشت.

  • تولید محتوای با کیفیت
  • کد نویسی اصولی صفحات وب سایت
  • بررسی کلمات کلیدی
  • بک لینک سازی اصولی
  • و …

تولید محتوای با کیفیت

محتوا یکی از مهمترین مسائل در بهینه سازی سایت سفید بوده و سهم بیشتری از این روش را دارا می باشد.شما در این روش با تولید محتوای با کیفیت ،تولید مطالب خاص و کاربر پسند مرتبط با عنوان سایت بطوری غیر مستقیم نیاز های بازدیدکنندگان را بالا برده و میزان رضایتمندی بازدیدکنندگان نقش اساسی در افزایش رنک شما در موتور های جستجو خواهد بود.موتور جستجوگر گوگل به خوبی می داند که بازدیدکننده چگونه از یک مطلب راضی بوده و از مطلب راضی نبوده است.گوگل با در نظر گرفتم میزان بازدید هر بازدیدکننده از سایت و میزان وقتی که هر بازدیدکننده برای سایت ها هر صفحه از سایت شما می گذارد میتواند این موضوع را کاملا درک کند.

هنگامی که شما موضوعی بی کیفیت نوشته و یا کاربرپسند نباشد کاربر به سایت شما اعتماد نکرده و بصورت سریع از سایت شما خارج می شود و اب این رو نرخ فرار سایت شما افزایش می یابد که موجب کاهش رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد. پس با ایجاد مطالب یا محتوای خوب کاربر را از سایت خود راضی نموده و با این عمل باعث شوید تا بار دیگر به سایت شما مراجعه نماید.

کد نویسی اصولی صفحات وب سایت

یک سئوکار کلاه سفید کد نویسی را طبق اصول موتور جستجوگر انجام داده و اصول چینش کدها در صفحات را رعایت می کند.برخی از قالب ها در حین طراحی سایت بهینه شده و نیاز به تغییر دیده نمیشود اما برخی دیگر از قالب ها باید تغییر داده شوند تا هرچه بیشتر بهینه تر شوند.نمونه ای از این کدنویسی می تواند چیدمان تگ های H باشد.بطوری که صفحه دارای یک عنوان با تگ H1 بوده و بقیه تگ های مربوطه H2-H3 و… زیر این تگ قرار گیرند.هر صفحه باید عنوان خاص خود را داشته باشد که درون تگ Title قرار گیرد و تمامی صفحات باید دارای توضیحات مرتبط با آن صفحه را دارا باشند.

کد نویسی و چیدمان اینگونه صفحات می تواند اعتماد گوگل و یا سایر جستجوگر هارا به صفحه مورد نظر بیشتر کرده و این عمل باعث ایندکس بهتر و افزایش رتبه صفحه مورد نظر در گوگل می شود.

بررسی کلمات کلیدی

سعی کنید قبل از ایجاد مطلب مهمترین کلمات مربوطه به آن مطلب را پیدا کرده و بدرستی استفاده کنید.شما باید از این کلمات در تگ های H در عنوان صفحه TITLE در تویحات صفحه Description در بچسب های صفحه TAG و همچنین در ALT های تصاویر ،داخل متن محتوا استفاده کنید.سعی کنید کلمه کلیدی خود را در داخل محتوا چند بار تکرار کرده و صفحات مربوطه را به هم لینک دهید.شما می توانید با استفاده از این روش به بهترین شکل ممکن محتوای خود را ساخته و یک قدم اساسی در بهینه سازی سایت خود داشته باشید.

بک لینک سازی اصولی

یک سئوکار کلاه سفید هیچ گاه نباید از روش هایی که گوگل و یا سایر موتورهای جستجوگر در مورد بکلینک منع کرده اند استفاده کند.محتوای خوب،موجب ایجاد بکلینک بصورت خودکار میشود.اگر محتواش ما عالی باشد بازدیدکنندگان آن را در صفحات اجتماعی،وبلاگ ها و یا حتی سایت های خود منتشر کرده و لینک شمارا درون سایت خود قرار می دهند .این همان چیزی است که گوگل چندین بار به آن اشاره کرده است.یک سئوکار کلاه سفید بکلینک را برای خود بصورت طبیعی ایجاد میکند بطوری که گوگل متوجه شود بازدیدکنندگان وبسایت برای او بکلینک تولید کرده اند.لینک بیلدینگ یک عمل بسیار خطرناک در بحث سئو می باشد و توصیه می کنیم حتما مطلب ساخت لینک را خوانده و هیچگاه بدون اطلاعات کافی برای سایت خود تولید لینک نکنید.

در پایان این مطلب توصیه می شود که هیچگاه ار روش کلاه سیاه برای سایت خود استفاده نکنید چون ممکن است با تغییر الگوریتم های موتور جستجوگر بصورت کامل از نتایج حذف شده و تمام زحمات شما برای افزایش رتبه بیهوده باشد.

 

 

 

۲ Responses

  1. تجهیزات آشپزخانه های صنعتی گفت:

    خیلی عالی هست تشکر

  2. امپلیفایر گفت:

    عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *